تغییر شیفت کاری گشت ارشاد در ماه مبارک رمضان!

تگها |۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه


امروز که از دم پلیس امنیت رد می‌شدم٬ دیدم بنزها و ون‌های گشت ارشاد جفت‌جفت پارک کردند و در حال تحویل دادن جوانها به مرکزشان هستند. بدجور اعصابم به هم ریخت٬ صد قدم که دور شدم در پارک مجاور محل کلانتری دختر و پسر جوانی را دست در گردن یکدیگر دیدم و کمی آرامتر شدم. برادران و خواهران و رهبر معظم آب در هاون می‌کوبند!

در هر حال٬ ظاهرا در ماه رمضان فرماندهان نامحترم نیروی انتظامی و رهبرشان خامنه‌ای برای رفاه حال مردم روزه‌دار تصمیم گرفتند که بیشتر صبح‌ها و بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ به شکار قربانیان اقدام کنند تا مزاحمتی برای مراسم افطار خود و افرادی که گرفتارشان می‌شوند ایجاد نشود٬ کاری که جدا جای تشکر و خسته‌نباشید دارد!
روزهای قبل در همین ساعات ماشین‌های گشت ارشاد را در میادین و مراکز مهم شهر و همینطور ورودی‌های ایستگاه مترو زیارت کرده بودم که چون لاشخوران در خروجی‌های ایستگاهه‌ها منتظر ایستاده بودند.
.

با این اوصاف دوستان عزیز بهتر است این روزهای باقی‌مانده ماه رمضان٬ صبحها بیشتر مراقب باشند مبادا بی‌خود و بی‌جهت چند ساعت وقتشان تلف و اعصابشان خرد شود. عصرها و به خصوص نزدیکهای ساعت افطار می‌توان راحتتر بپوشیم و با دغدغه کمتری با دوستان قرار بگذاریم و آسوده‌تر در خیابان‌های شهرمان قدم بزنیم و از زندگی لذت ببریم!