اعلامیه توضیحی تعدادی از معترضان جنبش سبز درباره تجمع ۲۵ بهمن و شهید صانع ژاله

تگها ، |۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه
جنبش سبز دوشنبه، ۲۵ بهمن٬ یکبار دیگر تلاش نمود که از حقوق شهروندی استفاده کرده و با حضور در مسیر میدان امام حسین-میدان آزادی صدای اعتراض خود را به گوش دیگر هموطنان برساند. مردم با حضور پرقدرت و وسیعشان در روز ۲۵ بهمن پیروز میدان بودند و شعارهای اعتراضی خیابانهای تهران را پر کرد. اما رژیم حاکم که از دستگیریهای وسیع و ضرب و شتم معترضان سودی نبرد، به سمت برخی از معترضان شلیک کرد که متاسفانه بر اثر این توحش رژیم،‌ حداقل دو نفر به نامهای صانع ژاله و محمد مختاری کشته شده اند.
اعلامیه توضیحی درباره تجمع ۲۵ بهمن و شهید صانع ژاله
ویرایش یک صفحه ای   ویرایش دو صفحه ای (توضیحات در پایین)
صانع ژاله (زادهٔ ۱۳۶۳) دانشجوی رشتهٔ هنرهای نمایشی دانشگاه هنر تهران و از کردهای سنی‌مذهب اهل پاوه است. در دو روز گذشته مقامات رژیم سعی کرده‌اند وی را بسیجی خوانده و قتل وی را به گردن معترضان ۲۵ بهمن بیندازند اما دلایل و مدارک بسیار بیشتری وجود دارد که نشان میدهند صانع نه تنها بسیجی نبوده بلکه از معترضان به این رژیم بوده است: شواهدی همچون اینکه صانع ژاله در فیلمی زیرزمینی به نام آجری در دیوار که به همراه همکلاسی‌هایش ساخته٬ در نقشی ظاهر میشود که نیروهای حزب‌الهی و خشک‌مغزی و دورویی‌شان را به تمسخر میکشد. بخشی از این فیلم را میتوانید از اینجا ببینید. همچنین از اینجا می توانید عکس صانع ژاله را در کنار آیت‌الله منتظری روحانی مغضوب رژیم ببینید.
اما هدف رژیم از این دزدی چیست؟
رژیم برای سرکوب و اعدام معترضان میخواهد از حیله همیشگی‌اش استفاده کرده و با متنسب کردن تجمع‌کنندگان تجمع باشکوه ۲۵ بهمن به سازمان مجاهدین (منافقین به زبان رژیم) زمینه را برای سرکوب و اعدام معترضان سبز آماده کند٬ در حالی که اولا معترضان جنبش سبز کوچکترین رابطه‌ای با سازمان مجاهدین ندارند و دوما همانطور که نشان دادیم صانع ژاله معترضی بوده که به دست خود رژیم به قتل رسیده!
برای افشای هدف کودتاچیان از دروغ پردازی درباره جنبش سبز و جلوگیری از اعدام معترضان سبز،‌ در اعلامیه زیر به شرح ماجرا پرداخته ایم.
دانلود اعلامیه:
توضیح: در ویرایش دو صفحه ای اعلامیه یک صفحه به مطلبی ظاهرا بی‌ربط اختصاص دارد. این صفحه از اعلامیه برای پوشش امنیتی فرد پخش کننده و همچنین برای جلب توجه خواننده عام تهیه شده است.

هموطن عزیز!
با اطلاع‌رسانی به دوستان و آشنایان درباره این دروغ کثیف با خطر اعدام جوانان بی‌گناه مقابله کنیم!
لطفا این اعلامیه را در اختیار دیگران هم قرار دهید!


پ.ن. پیشتر تک‌برگی مشابهی را به نام «برای یک زندگی بهتر» برای معرفی مجید توکلی٬ منصور اسانلو٬ عالیه اقدام‌دوست و رسول بداقی از چهار جنبش مختلف اجتماعی اختصاص دادیم. می‌توانید آنها را از اینجا و اینجا آنها را دانلود کنید.


1 دیدگاهاعلامیه توضیحی تعدادی از معترضان جنبش سبز درباره تجمع ۲۵ بهمن و شهید صانع ژاله


  1. ناشناس

    Ta soghot rejim zed bashari eslami Iran: Marg bar khamenei Taryaki

    ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۹