بررسی رسانه‌های اطلاعاتی رژیم ( چهارشنبه ۲۷ بهمن)

تگها |۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه



همانطور که مطلعید رژیم جمهوری اسلامی بار دیگر یکی از پروژه‌های پوچ اطلاعاتی‌اش را طراحی و در حال پیگیری و پیشبرد آن است. موفقیت و پیروزی بزرگ مردم در ۲۵ بهمن رژیم را آنچنان آزرده که میخواهد با انتساب قتل دو شهید جنبش مردم -صانع ژاله و محمد مختاری- به همراهان ۲۵ بهمن این دو عزیز و منافق خواندن آن٬ دست به سرکوب جنبش بزند.
هرچند پروژه بسیجی خواندن صانع ژاله و منافق خواندن مردم ۲۵ بهمن آن چنان مضحک است که خیلی زود دچار مشکلات بزرگ شده٬ اما با توجه به وقاحت همیشگی رژیم٬ لازم است بسیار دقیق برنامه‌های آتی دستگاه اطلاعاتی مورد بررسی قرار گیرد و واکنشهای لازم به آن داده شود.
در همین راستا سعی میکنیم به طور مرتب چند رسانه اصلی دستگاه اطلاعاتی رژیم را زیرنظر بگیریم و بخشهای مهمتر آن را گردآوری و به اطلاع دوستان برسانیم.
آنچه در ادامه میبینید گزیده‌ای از مطالب رسانه جوان آنلاین٬ رسانه سپاه پاسداران در روز ۲۷ بهمن است.


جوان آنلاین:


بازداشت ۲ تروریست فراری حسینیه شیراز در آشوب اسرائیلی
«۲ تن از متهمان حادثه تروریستی حسینیه سید الشهدا(ع) شیراز که تا مدت ها فراری بودند در جریان آشوب اسرائیلی 25 بهمن دستگیر شده اند.» «گفتنی است در حادثه تروریستی حسینیه سید الشهدا(ع) شیراز که در ۲۵ فروردین ماه سال 87 به وقوع پیوست، ۱۴ تن از هموطنان شهید و ۲۰۲ نفر جانباز شدند.»



برای تطهیر موساد گفتند دكتر علیمحمدی سبز است!
«وی (حجت الاسلام رنجبران) در این باره به مهر گفت: به نظرم می‌رسد این مولفه‌ها کاملا زمینه ترور برنامه‌ریزی شده را ایجاد می‌کرده است. ترور دانشجویی که در بین دانشجویان محبوبیت ویژه داشته و نسبت به آداب و مراسم مذهبی خیلی مقید بوده و حافظ قرآن بوده و از برادران اهل سنت بوده و فردی بوده که کشته شدنش می‌توانسته منجر به سوءاستفاده‌هایی برای دشمن شود، ترور برنامه‌ریزی شده را برای ما قابل اثبات می‌کند. چرا که به نظرم می‌رسد دشمن دانشگاه‌ها را هدف گرفته است. اول اساتید ما مانند شهید علیمحمدی و شهید شهریاری را مورد هدف قرار دادند تا بتوانند اختلاف‌انگیزی کنند.»



دستگیری 7 بهائی در آشوب اسرائیلی 25 بهمن
«تعداد 7 نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت که در آشوب های 25 بهمن ا نقش موثری داشته و با توجه به دستورالعملهای ارسالی از سوی بیت العدل در اسرائیل عمل می کردند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده ند.» «شایان ذکر است در آشوب های فتنه 88 نیز با دستگیری تعدادی از عوامل این فرقه پرده از اقدامات آنان برداشته شده بود.»

ویژه/بازداشت تیم منافقین مرتبط با آشوب 25 بهمن در شهرک غرب
«یک تیم تروریستی، رسانه ای منافقین در شهرک غرب تهران دستگیر شدند. بنا بر این گزارش این تیم تروریستی در روز 25 بهمن با استفاده از یک خودرو پژو تجهیز شده به ابزار جاسوسی با استفاده از ارتباطات وایمکس به هدایت تیم های ترور و ارسال اخبار اغتشاش به اربابان اسرائیلی خود مشغول بوده اند. گزارش دریافتی حاكی است مقادیر معتنابهی سلاح نیز از این هسته تروریستی کشف شده است.»



اختصاصی/خانواده منافقین بخش اصلی بدنه آشوب اسرائیلی
«قریب به 500 خانواده از معدومین و خانواده های منافقین در پروژه آشوب اسرائیلی 25 بهمن سازماندهی شده و با حضور برخی از نزدیکان و خانواده های زندانیان حوادث بعد از انتخابات و تشکیلات اعزامی منافقین آشوب های این روز رقم خورده است.»



بیانات تاریخی امام (ره) درباره تظاهرات غیرقانونی 25 خرداد/ بخش هایی از سخنرانی خمینی در واکنش به اعلام تظاهرات ائتلاف جبهه ملی، سازمان منافقین، کمونیست ها و نهضت آزادی علیه لایحه قصاص در 25 خرداد 1360
«این گروههایى که با هم ائتلاف کردند و این «جبهه ملى» که بر ضد اسلام مى‏ خواهد راهپیمایى راه بیندازند، و- مسلمانها هم همین بنشینند تماشا کنند که به ضد اسلام مقاله بنویسند و سبّ اسلام بکنند و حکم ضرورى اسلام را «غیر انسانى» بخوانند! بعد از اینکه من مى بینم ائتلاف شما با اینهاست»



پناهیان:امروز شعار ما«مرگ بر ساكتین» است
اگر روزی تحمل بنی صدر ، نهضت آزادی و منتظری مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد و امروز نیز مصلحت تحمل فتنه گران برداشته شده است.